EFKO opětovně získalo ocenění v soutěži Hvězda 3D reklamy, tentokrát v kategorii Reklamní gastronomie

Hlavní stránka | Kateřina Goroškov | Tiskové středisko | EFKO-Karton s.r.o./IGRÁČEK | EFKO opětovně získalo ocenění v soutěži Hvězda 3D reklamy, tentokrát v kategorii Reklamní gastronomie

I tentokrát se firma EFKO-karton umístila na předních pozicích v soutěži Hvězda 3D reklamy v rámci akce POPAI DAY 2020. V kategorii REKLAMNÍ GASTRONOMIE získala 3. cenu za produkt „Společně po celý rok“. Firma z Vysočiny tak dokládá, že kromě ocenění na poli vlastní výroby společenských her a hraček, sklízí úspěchy i v oblasti zakázkové výroby, která tvoří nedílnou součást společnosti. Ročně firma realizuje stovky firemních zakázek zahrnujících nejrůznější speciální dárkové a reklamní obaly, kreativně zpracované stolní hry, reklamní sety a podobně. Autorem kreativního návrhu oceněného produktu je Rostislav Čermák, vývoj a konstrukci zpracoval konstruktér firmy EFKO Radek Mikla. Přestože tento ročník proběhl netradičně pouze online formou, nabídl unikátní virtuální expozici téměř devadesáti nových projektů a řešení pro účinnou komunikaci v in-store v osmnácti soutěžních kategoriích. Odborná porota se v rámci hodnocení zaměřila na originalitu a inovativnost, estetickou úroveň, kvalitu výrobního zpracování, vhodnost při použití v prodejním prostředí apod. Firma EFKO tak navázala na úspěchy z roku 2019, kdy získala dokonce hned tři ocenění. První cenu v přihlášené kategorii TAILOR MADE, dále první místo za INOVACI ROKU, a také nejvyšší ocenění jako ABSOLUTNÍ VÍTĚZ soutěže Hvězda 3D reklamy.

„Pro letošní rok jsme pro naše klienty připravovali řadu netradičních obalů pro reklamní předměty. Oceněný dárkový obal byl součástí PF 2020 s podtextem „Společně po celý rok“. Obsahoval lahev na nápoje, termosku a sadu skleniček se třemi druhy oříšků na pevné nervy,“ uvádí Miroslav Kotík, majitel společnosti EFKO–karton s.r.o. „Pro naši firmu jsou podobné zakázky důležitým zdrojem příjmů a v neposlední řadě prostorem pro realizaci zajímavých netradičních nápadů“, dodává Miroslav Kotík.

„Od klienta jsem získal dostatek prostoru pro kreativní řešení vánočního dárku, který měl sloužit jako poděkování jeho obchodním partnerům za celoroční spolupráci. Proto jsme společně s konstruktéry firmy EFKO mohli vytvořit prostorově velmi výrazný obal podtrhující význam partnerství, na kterém náš klient staví své podnikání,“ uvádí Ing. Rostislav Čermák, autor návrhu „Společně po celý rok“. „Pro mě je zcela zásadní akcentovat specifika každého klienta i v této formě komunikace, aby tak získala maximální hodnotu a dlouhodobý efekt, tak typický pro obchodní dárek“, dodává Rostislav Čermák.

POPAI DAY 2020

je konferencí s mezinárodní účastí o vývoji, perspektivách i výzvách oboru marketingové komunikace v místě prodeje. Program konference přináší nová řešení, konkrétní případové studie pro vyšší úspěšnost projektů v in-store i dalších místech komunikace se spotřebiteli. Nabízí také jedinečnou příležitost k diskuzi se zástupci významných maloobchodních společností a zadavateli reklamy v rámci diskusních panelů o aktuálních, ožehavých tématech tohoto oboru. Součástí konference je i Soutěž Hvězda 3D reklamy o nejlepší reklamní a dárkové předměty. Dlouhodobě podporuje obor 3D reklamy a zviditelňuje nejzajímavější novinky tohoto oboru na našem trhu.
Posláním odborné poroty je posoudit předložené soutěžní práce a ocenit je podle kritérií obsažených v soutěžních a hodnotících podmínkách. Porota má celkem 9 členů a je složena z předních reklamních expertů, zadavatelů, kreativců a designerů.

Ke stažení: